یادگاری های تو1
نوشته شده توسط : دلداده

 

1-    میگن دلتنگی قشنگترین هدیه عشقه،حالا من با این هدیه قشنگت چیکار کنم؟
2-    از برگ گل نازکتری از هرچه گویم بهتری خوبان فراوان دیده ام اما تو چیز دیگری
3-    سکوتیست بر در قلبم که با ان میزنم فریاد اگر از شهر غم رفتی مرا مبر هرگز از یاد
4-    گرچه نازنینان را وفا نیست گلستانی چون باغ اشنا نیست اگر بر چرخ هفتم پا گذارم دلم یک لحظه از یادت جدا نیست
5-    کاش میشد روی این رنگین کمان مینوشتم تا ابد با من بمان
6-    یه عشق برات کشیدم میون موج دریا رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم یه دنیا
7-    شکوفه های صورتی فدای مهربونیات یه دل که بیشتر ندارم  اونم فدای خوبیهات
8-    اسمتو خط نزدم از دفتر خاطره هام هنوزم هرجا که باشی عزیز ترینی تو برام
9-    چه زیبا میشود روزی به پایان اید این یلدا دل تو اسمان گردد و روح من شیدا
10- با قلب پاکت مینویسم قصه عشق تا بدانی صداقتی را که در چشمان تو دیدم عاشقم کرد
11- زنده ام با نام تو پژمرده ام بی نام تو حاضرم پرپر شوم در محضر دیدار تو
12- تو ساحل سرخ دلت اسم کسیروحک نکن به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن
13- در گلشن دوست ،گل چیدن سخت است*همه را دیدن تو را ندیدن سخت است
14- ای که با یاد تو در اتش تب میسوزم یاد من کن که به یادت همه شب میسوزم
15-  چه کنم دست خودم نیست یادت نکنم  خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم
16- {|}{|}{ }{|}{|}این قبرها رو که میبینی یکیش خالیه خریدمش تا برات بمیرم
17- نه از دریاوقایق مینویسم نه اززخم شقایق،بیاد لحظهای باتوبودن بیاد ان دقایق مینویسم
18- عاقبت از عشق تو اهل کلیسا میشوم میکشم دست از مسلمانی مسیحا میشوم انقدر بر کشتی عشقت نشینم همچو نوح یا به عشقت میرسم یا غرق دریا میشوم
19- دلتنگی هایم را با کدامین قایق خیالی روانه دل دریایا ات کنم تا بدانی دلتنگتم
20-                 پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار من شاید صدای پرپرت از خواب بیدارش کند
21-                 ادامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه دارد.
 




:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 15 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: